BARNUNGDOMAR

Vardagarna hos oss

Varje vecka samlas en stor mängd barn, ungdomar och vuxna till gemenskap i vår kyrka. Det finns grupper för alla och alla är välkomna! Kontakta gärna respektive kontaktperson om du känner dig osäker inför första besöket.

Våra aktiviteter för barn

Brunnsparkskyrkan har ett
kärnvärde som håller barn och familjer mycket högt. Därför ordnar vi också
särskilda aktiviteter för barnen.

Kontaktperson Marina Andersson 070-771 57 73

marina.andersson@brunnsparkskyrkan.se

BIBELKLUBBEN

För oss är det naturligt att barnen får en egen gudstjänst på söndagarna när de vuxna har sin. Varje söndag är alla barn i åldrarna 3 år och uppåt välkomna till Bibelklubben. Vi börjar med en storsamling där alla barn är med för att sedan gå till våra åldersindelade klasser. Självklart är även vuxna välkomna att delta i våra möten.

Söndagar kl 10.30

Våra aktiviteter för ungdomar

Det är många ungdomar som samlas vid flera tillfällen varje vecka. Alla är välkomna och det kostar inget att vara med.

Kontaktperson är Johan Piensoho och du når honom på 070-848 58 38 eller johan.piensoho@brunnsparkskyrkan.se

#GLASS

Vi är en grupp för ungdomar som går på mellanstadiet och vi träffas varannan vecka för att umgås och hitta på roliga aktiviteter. Vi avslutar varje samling med fika och andakt.

Fredagar jämna veckor kl 17:30-19:30 (Ingång Storgatan 12)

Kontaktperson Steve Nyström 070-256 53 71

steve.nystrom@brunnsparkskyrkan.se

Konfa-grupp

Vi erbjuder alla som går i åttan att gå i vår konfirmationsundervisning. Vi går igenom den kristna trons grunder, åker på missionsresa, tonårsläger och avslutar läsåret med en konfirmationshögtid i augusti.

Kontaktperson Johan Piensoho 070-848 58 38,

johan.piensoho@brunnsparkskyrkan.se

FRIZON

Hej och varmt välkomna till FRIZON BPK!!!

Så vad är FRIZON kanske du undrar?!

Och detta är FRIZON kort förklarat;
”En plats där du kan få komma och vara precis den Gud har skapad och tänkt dig att vara. Att få vara fri ifrån förtryck och grupptryck, fri ifrån negativitet och fördomar, fri ifrån tvång och press, en plats präglat av Guds kärlek. En plats där namnet Jesus sätter en fri.” 🙏🏼🎉

Så detta är vad vi bygger FRIZON på och en kväll kan se ut ungefär så här:

Drop in 19:30

Ungdomsmöte 20:00

Fika och aktivitet 21:00 & framåt

Hoppas att se dig mycket framöver! (:

Kontaktperson Johan Piensoho 070-848 58 38,

johan.piensoho@brunnsparkskyrkan.se